A huszonegyedik századi politikai kommunikációnak az internet nemcsak megkerülhetetlen, de talán legfontosabb médiuma.
Számos funkciót tölt be sokkal hatékonyabban, mint bármelyik korábbi kampányeszköz bármikor. Nemcsak politikai üzeneteket, szórakoztató és közszereplőket megszemélyesítő bulvártartalmakat, fizetett hirdetéseket lehet általa rendkívül jól szegmentálható választói csoportokhoz eljuttatni, hanem a korábban körülményesen és drágán készülő, kevesek számára elérhető igényes tartalmak is egyre inkább videómegosztó csatornákra vagy közösségi oldalas fiókokra készülnek.
Persze mint minden hatékony és összetett fegyver, ez is kétélű.
Alkalmatlan balfékekből ugyanis elég nehéz hiteles tartalomfolyamot építeni.
Remek példa erre például Fekete-Győr András. A Facebooknak köszönhetően szinte előbb szereztünk tudomást arról, hogy igen szerény szellemi képességekkel rendelkezik, mint ahogy egyáltalán megismertük volna őt („ki ez a hülyegyerek? nézd már, mekkora baromságot beszél! Te, akkor ez a kissrác most kicsoda, és mit is csinál….?”). Jakab Péter, a Jobbik egykori vezérbohóca pedig olyan profin amortizálta le a parizeres-paprikakrémes műproli teleregényével saját politikai karakterét, hogy tanítania kéne, vagy legalábbis könyvet kéne írnia róla.
A modern kori hordószónokok és próféták YouTube-csatornákat, TikTok-fiókokat működtetnek, emberek százezreinek, időnként millióinak életét, világnézetét, döntéseit befolyásoló tartalmakat készítenek.
A követők azonban nem jönnek maguktól. Aki kellő számú néző feliratkozásával az élmezőnybe tartozik, egészen biztosan karakterével önazonos, hiteles és minőségi tartalmat kínál, értve ezen azt, hogy mit vár tőle a rajongótábor.
Kevés olyan magyar politikus van, aki saját és pártja népszerűségének felépítéséhez olyan sikeresen használta volna a közösségi médiát, mint Toroczkai László, a Mi Hazánk Mozgalom elnöke és parlamenti frakcióvezetője.

A hasonlóság ebben ki is merül, ugyanis mind a célközönség, mind pedig a tartalomkészítési módszerek és témaválasztás is gyökeresen különbözik Gulyás Marci neomarxista gyökerei ellenére széles közönség számára igényes és szórakoztató videóitól.
Toroczkai YouTube-csatornájának célja ugyanis nem az informálás és a szórakoztatás, hanem a hergelés, a befolyásolás – előítéletek, összeesküvés-elméletek, részigazságok és szuggesztív kérdések segítségével. Bár az elmúlt hónapokban parlamenti felszólalások, kereskedelmi tévés szereplések is helyet kaptak a videók között, a nézettséget generáló tartalmak gerincét azok a riportok jelentik, amelyben a Mi Hazánk első embere nemcsak problémát vet fel, de azt azon nyomban véleményezi is. Sokszor kész tényként közöl olyan állításokat, amelyek amúgy általában a Nahát!, Hihetetlen és UFO Magazinok címlapjaira kívánkoznak.

Néhány videócím a teljesség igénye nélkül, csak hogy ízelítőt kapjunk a legfrissebb parlamenti párt vezetőjének stratégiájából:
- „Vér fog folyni” így fosztják ki Magyarországot
- Oltás utáni rejtélyes halálozások
- Bárddal vágták szét a fejét, mégis szabadlábon van
- Elmebeteg gyilkosok járnak közöttünk
- Modern háború: Vírus és mikrohullám
- Zsidó és muszlim mészárszékek
- Koronavírus csőd
- A disznófejű nagyúr közbelép
- Most döntenek titokban az életünkről
- Hadjárat a Facebook ellen: a Hundub titkos bázisán jártunk

A videók címei és témái azonban senkit ne tévesszenek meg.
Rendkívül professzionálisan készített, tudatos politikai építkezés termékei ezek, melyekkel TOROCZKAI éveken keresztül fegyelmezetten és következetesen építette a Jobbikból kivált radikálisok önálló támogatói bázisát.
A „műsorvezető riporter” lassan, tagoltan, egyszerű megfogalmazással beszél. A videók vágása, forgatókönyve és minden részlete igényes, a tartalom érthető és érdekfeszítő, de elsősorban azokhoz szól, akik válogatás nélkül készek hinni valamely Titkos Hatalom felelősségében, akik minden baj okozói (és akiktől persze többek közt a Mi Hazánk volna hivatva megmenteni a magyar népet).
Nem tudjuk eldönteni, hogy ijesztőnek vagy tanulságosnak láttuk-e a Toroczkai YouTube csatornát mint sikeres politikai terméket, ugyanis láthatóan működik a Bilderberg-csoporttal, gyíkemberekkel, COVID-diktatúrával való fenyegetőzés. 159.000 néző nem iratkozik fel véletlenül.

Egy biztos: a Mi Hazánk sokkal profibban kommunikál és építkezik, mint a gyurcsányista baloldal valaha is képes lesz rá. Eljöhet az idő, mikor valódi kihívói lehetnek a jelenlegi pártoknak. Na nem a Fidesznek, hanem a moslékkoalíció roncsainak.