Bár elvileg már zajlik a hármas metró középső szakaszának felújítása, néhány napja jött a hír, hogy nem sikerült az alagút-felújítás ügyében megállapodnia a Swietelsky Vasúttechnika Kft.-nek a BKV-val.
Lejárt a póthatáridő is, és ha ez így folytatódik, akkor a Magyar Nemzet vonatkozó cikke szerint akár az a helyzet is előállhat, hogy Swietelsky úgy dönt, a munka folytatása mellett beperli a BKV-t - vagy úgy is határozhatnak, hogy levonulnak a területről. Ez pedig azt is jelentené, hogy új közbeszerzést kell kiírnia a BKV-nak.
Magyarul a főpolgármester és csapata jó úton jár, amennyiben jóval hosszabb és/vagy drágább metró-felújítást szeretnének, mint ahogy azt eredetileg eltervezték. Nem ismerős ez a történet valahonnan?
Meglepődsz: ezt is elcseszték Karácsonyék.

De semmit nem lehet tudni arról sem, hogy végre történik-e valami a Lánchíd felújítása során. Ezzel ugyanis nem dicsekszik posztjaiban a grafomán Gál. J. Zoltán Karácsony Gergely.
Az biztos, hogy a Mekk-mester Karácsony-stáb egy év után még csak normálisan kiírni sem tudta a borzalmas állapotban lévő Lánchíd felújítására irányuló közbeszerzést, és egy szarvashiba miatt módosítaniuk kellett a feltételeken.
A helyzet persze nem ismeretlen.
Hiszen „épített" itt már liberális főpolgármester metrót. Vagyis inkább csak beszélt róla, közben pedig csak szépen csorogtak el a milliárdok a haveroknak.
A számla egyre nagyobb lett, csak épp a metró nem akart elkészülni.

A végeredmény az lett, hogy a Demszky-Hagyó páros összehozta az Európai Unió legnagyobb mutyiját,
és a libsik által sokszor szívesen emlegetett OLAF megállapította, hogy a metrófelújítás különböző típusú szabálytalanságok által érintett szerződéseinek teljes összege: 1 053 372 541 EUR (272 823 488 215 HUF) volt, ami a projekt teljes összegének mintegy 60 százaléka volt.
Ha másban nem is, ebben Deszmkyék uniós szintű rekordot döntöttek. Innen is gratulálunk a „sikerhez"!
Azt mondhatnánk, hogy oké, de akkor ennyi veszteség árán biztos faszán átadta Demszky a metrót, de nem.
- Ahogy a fideszes városvezetés belevágott és felújította a hármas metró két szakaszát is.