Emlékszik még az Olvasó Juhász "Juhi" Péterre?
Nos, ha nem, az teljesen normális jelenség.

Pedig az egykori Együtt elnökből (ugye, hogy már az egykor Karácsony Gergelyékkel szinte tökéletes egységben mozgó, mára teljesen elfeledett mikropárt neve is alig rémlik...?) igencsak komoly erőfeszítéssel próbáltak meg ismét "valakit" faragni a kampányban. Természetes, belülről fakadó önkifejezési igényről persze nem beszélhetünk,
Juhi is csak egy volt a sok közül azon eldobható, egyszer használatos eszközök közül, amelyeket a Gyurcsány-féle baloldal felhasznált a hatalomért vívott harcában.
Nagyjából egy évvel ez előtt jelentek meg az első videók Juhász csatornáján és a kampány során igen komoly szerepet szántak neki, azt remélve, hogy újabb felületet építhetnek személye köré a szivárványkoalíció ügyének tolmácsolásához.
Ez persze nem igazán sikerült, de lássuk be: Juhász Péternek közéleti karrierje korábban sem igazán bővelkedett sikersztorikban.

2021 nyarán azonban ismét kiújult nála a feltűnési viszketegség. Bár azt már megtanulta, hogy drága mulatság támogatók nélkül felszínen maradni a politikában (KariGeriéktől még ezt sem volt képes megtanulni), de ha már "sportolónak" alkalmatlan volt, "sportújságíró" még lehet.
Vlogot indított tehát, hogy támogassa a kormányváltás ügyét.

Ő volt az, aki először beszélgetett hosszabban Márki-Zay Péterrel annak meglepetésszerű előválasztási győzelmét követően. Ha tiszavirág-életű youtuber karrierjét végignézzük, 218 ezres nézettségével ez a beszélgetés tekinthető Juhi csúcsteljesítményének ami - valljuk be - igencsak elmarad versenytársaitól.
A sok tucat videó többsége legfeljebb 10-20 ezer embert érdekelt, ami azért is különös, mert láthatóan kényelmes költségvetésből készíthette az egyébként jól meghirdetett anyagokat. Ezek koncepciója, forgatókönyve profi, fizetett szakemberek közreműködésére enged következtetni. Nem pusztán önmegvalósítás volt ez, pénzt, paripát, fegyvert toltak a bukott fűlovag alá, hátha kormányra segíti MiniFerit.

Nem sikerült, a többi már történelem.
Mióta vloggerkedésnek nincs igazi tétje, kipukkadt lufiként zsugorodik a csatorna iránti érdeklődés. Legutolsó videója két hónappal ez előtt készült, ráadásul már alig 5 ezer ember volt rá kíváncsi, láthatóan mondanivalója sem maradt.

Hogy a számára tartalomkészítésre kiutalt költségvetést elszívta kevésbé hatékonyan használta-e fel, vagy a baloldal kudarca után elzárták a pénzcsapokat, ez valószínűleg sosem fog kiderülni.
Juhi ismét jött, látott és vesztett, ahogy korábban minden projektjénél tette. Pedig a kudarc nem volt garantált.
Meglepően sokan vannak az elmúlt több, mint 12 évben az Orbán-kormány azon esküdt ellenségei, akiket az ellenzék használt, megunt, majd kiköpött, vagy egész egyszerűen elfáradtak és feladták a politizálást.
Vannak köztük olyanok, akik úgynevezett véleményformálóként, pártpolitikától távolságot tartó, "semleges" tartalomszolgáltatói szerepben próbáltak meg visszatérni, több-kevesebb sikerrel. Ilyen többek között a szélsőbalos kötözködős hülyegyerekből professzionális youtuberré átalakult Gulyás Marxi, vagy a gárdista mellényt újságírói szerepre cserélő egykori Jobbik-pártelnök, Vona Gábor, vagy Pottyondy Edina, aki rövid ideig momentumos volt.
Míg a Partizán és Pottyondy csatornája sikersztorinak tekinthetők, - és ezáltal a ritka kivételek közé tartoznak, ahol a tartalomszolgáltatás arcának új szerepe önazonos és hiteles - a legtöbb ex-politikusnak beletörött a bicskája ebbe a kihívásba.